Det var med stor sorg vi mottok beskjeden om at vår daglige leder Odd Olav Aamodt har gått bort så altfor tidlig.

Våre aller varmeste tanker går til Odd Olavs familie og venner. Det er mange som er sterkt berørt av denne tunge beskjeden.

Odd Olav etterlater seg en stor arv i Tune Idrettslag. Med stor arbeidskapasitet, kunnskap og pågangsmot, har han bidratt sterkt til store endringer i idrettslaget dem siste årene.

Først og fremst var han en flott fyr. En kamerat man kunne stole på. En som alltid stilte opp, og som alltid hadde et smil på lur. En det var trivelig å være sammen med.

De siste månedene har vi som klubb vært i kollektivt knestående, og hele klubben har fått merke Odd Olavs fravær. Savnet har vært stort og sorgen er nå like stor.

På vegne av hele Tune Idrettslag lyser vi fred over Odd Olav Aamodts minne.